2010. március 23., kedd

Gyarló az ember

Valami elképesztő élményben volt részem...

Az úgy történt, hogy lassan éreztem, ahogy hátradőlök, és a lábam megemelkedik. Párnás szorítás kulcsolódott a végtagjaimra, és kényelmes puhaságba ágyazódott a testem. Fülemben halk, meditatív keleti zene akkordjai csendültek fel, a testem szinte lebegni kezdett a kényeztető közegben. Aztán valami körkörös erő masszírozta végig a derekamat, majd feljebb kúszott a gerincem mellett két oldalt, és erőteljesen nyomogatta a lapockámat. Majd értő "kezek" lazították végig a nyakamat, és a tarkóm felett egészen a koponyámig kúsztak. A talpamtól a fejem búbjáig átjárt valami frenetikusan jó, felszabadult érzés. Olyan volt, mintha a fájdalmat szálanként húzták volna ki a testemből... A görcsök elsimultak, totális relaxálásnak adtam át ernyedt izmaimat, és nevetnem kellett hangosan, olyan jól éreztem magam fizikailag és szellemileg.

Aztán vége lett. És én csüggedten vártam, hogy újra és újra átélhessem ezt a 15 perc gyógyító bűverejű masszázst. A cégünk tudniillik felállított két csoda-masszázsfotelt, melyet az agyonterhelt dolgozók jobb fizikai közérzete végett szereztek be. Én, a szkeptikus, aki még soha semmilyen emberi masszázson nem vettem részt, - mert nem viselem el, ha idegenek fogdosnak, még ha gyógyító szándékkal is – azonnal függő lettem az ultramodern, állíthatós-zenélős kényeztető fotelektől. Az olyan gyarló emberek számára, mint én, ez maga volt a földi paradicsom. Erősen gondolkodom azon, hogy otthonra is be kellene szerezni egyet... kár, hogy a finanszírozáshoz valami más cégnél kellene dolgoznom, és minimum felsővezetői beosztásban... :-(

2 megjegyzés:

  1. Remélem, egyszer azért leszel annyira bohó, hogy hagyod, hogy én érjek Hozzád. Jobb vagyok, mint a fotel, hidd el!!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Csücsök, ezt ki kéne próbálnod... Lesz is rá lehetőséged, és majd rájössz...:)))

    VálaszTörlés